30 days fitness challenge.

først og fremst, så må jeg si at jeg skrev det perfekte inlegget! skulle lagre kladden .. også mistet jeg alt.. daaamiitt 

jeg og Edvin har begynt å trene med hjelp av en veldig fin app. som heter 30 day fitness

her starter man basically med 15 sit ups, 5 crunches, 5 leg raises og 25 sec planking. på dag en.
og avslutter med 125 sit ups, 200 crunches, 65 leg raises og 2 min planking. på dag 30. 



jeg startet vel egentlig en uke før Edvin fikk interessen for dette, og valgte å joine meg. 
desverre så falt vi gangske fort av etter det, når jeg ble tatt inn for admin i kiosk EN uke før GlobeLAN 28.
hvor jeg måtte konsentrere meg mer om det og endte med hodepine hver kveld. 
for ikke å glemme hjelpen jeg fikk av Gabriella med tips og bestilling av pizza for meg. 
thank god! 

helgen gikk ganske fint da, og jeg kom i overskudd! :) 

anyway, den første uken jeg begynte med treningen så ble jeg såå støl i magemusklene.
faktisk en skikkelig deilig følelse og kjenne musklene jobbe så godt! motiverende <3 
men så valgte jeg å starte på scratch igjen, ettersom at det hørtes veldig tungt ut å starte rett på 40 sit ups etter en ukes opphold. 

appen har mange forskjellige øvelser og levler, den vi bruker nå heter AB. og er på begynner level 1. 

du kan også velge å skru på en reminder, så du får en varsel på et bestemt klokke slett. gangske kjekt. 
jeg har satt min på kl 22:00 da er det så nærme legge tid, dagen er fullført og jeg har tid til en treningsøkt. 
pluss at jeg sitter igjen med en intens hodepine så jeg er helt slått ut i en time etterpå.

nå er det sikkert vanlig og bli sliten etter en treningsøkt, men når jeg ser på samboeren min, så ser jeg ikke at han plages like mye som meg.. 
og vi har like dårlig kondis begge to.. 

uansett, så ser jeg frem til å fullføre alle øktene, og håper på å se forandringer når måneden er omme <3 


Comments

legg igjen en kommentar til innlegget mitt!